Sinsay jest jedna z pięciu polskich odzieżowych marek należących do polskiego przedsiębiorstwa LPP S. A wraz z takimi markami jak Reserved, House, Croop, czy Mohito. Marka jest aktualnie jedną z popularniejszych polskich marek odzieżowych.


Historia marki 


Pierwsze salony powstały w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i dwa w Rzeszowie. Ekspansja tej marki rozpoczęła się pod koniec 2013 roku, czyli kilka miesięcy po starcie. Już wtedy LPP S. A mogło pochwalić się aż 62 salonami tej marki w całej Polsce. Dodatkowo jeszcze w swoim debiutanckim roku, marka weszła na tereny Rosji, Czech oraz pojawiła się na Litwie. Rok po debiucie, marka pojawiła się także w Chorwacji, Estonii, Rumunii, a także na Słowacji, Ukrainie i Łotwie. Pod koniec 2018 roku, pierwszy sklep pojawił się także w daleko położonym od nas Kazachstanie.


Dla kogo jest sinsay?


Jak twierdzi dyrektor kolekcji marki Sinsay, została ona stworzona z myślą o młodych dziewczynach, poszukujących swojego własnego, unikalnego stylu oraz dla takich, które takowy styl często zmieniają. Gdy marka debiutowała w 2013 roku pod hasłem „I’m good but not an angel” poskutkowały niezwykle szybkim wzrostem popularności marki wśród młodych, charakternych i ekspresyjnych kobiet. Jednak na tym nie poprzestano. Marka ma także wiele kolekcji, obecnie praktycznie tak szeroki, że każda kobieta znajdzie w tym sklepie coś dla siebie. Kolekcje zostają budowane w taki sposób, by umożliwić uniwersalny, własny, osobny wizerunek dla każdej klientki oraz możliwość zmiany go, gdy zajdzie taka potrzeba.

— 22 stycznia, 2021

Powered by WordPress & Elo Theme